izpis_h1_title_alt

Jezik oglasov v tisku ter na spletnih straneh in družbenih omrežjih : primer blagovne znamke Renault
ID Kočjaž, Larisa (Avtor), ID Logar, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kocjaz-larisa.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Oglaševalski jezik, Tisk, Spletna družabna omrežja, Spletno oglaševanje, Diplomska dela
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Kočjaž]
Leto izida:2016
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-86207 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:81'271(043.2)
COBISS.SI-ID:34291293 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2016
Število ogledov:1360
Število prenosov:230
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Advertising language, Press, Online social networks, Web advertising, Graduate theses

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj