izpis_h1_title_alt

Analiza napak učencev pri računanju z ulomki
ID Uranič, Petra (Avtor), ID Magajna, Zlatan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3871/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomskem delu obravnavam povezavo med pogostostjo napak, ki jih učenci delajo pri ulomkih, in stopnjo razumevanja ulomkov pri učencih sedmega razreda osnovne šole. Ulomki so pomembna in zahtevna snov pri učenju matematike. Čeprav jih vsakodnevno uporabljamo, raziskave kažejo, da je za učence to zelo zahtevna snov. Učenci in učitelji večinoma ne zaznajo težav s samim konceptom ulomkov, temveč bolj z matematičnimi operacijami, kot so seštevanje ulomkov, odštevanje, deljenje, množenje, primerjanje in krajšanje ulomkov. V empiričnem delu so na osnovi dveh preizkusov znanja obravnavane napake pri delu z ulomki ter stopnja razumevanja ulomkov pri posameznih učencih. Preizkusa sta prirejeni in skrajšani verziji preizkusov iz člankov Levels of students’ “conception” of fractions (Pantziara, Philippou, 2012) in Algebra students' difficulty with fractions: an error analysis (Brown, Quinn, 2006). Povezanost med številom napak in stopnjo razumevanja ulomkov je ugotavljana s Pearsonovim koeficientom korelacije.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ulomki
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-86041 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11212361 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.09.2017
Število ogledov:1097
Število prenosov:233
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Error analysis of pupils in calculating with fractions
Izvleček:
In this thesis I examine the correlation between the frequency of errors that seventh grade pupils make in their calculations with fractions and their level of understanding of fractions. Fractions are a relevant and demanding theme in the mathematics curriculum. Although we use fractions on a daily basis, pupils find learning fractions to be very difficult. They generally do not struggle with the concept of fractions itself, but they frequently have problems with mathematical operations such as addition, subtraction, division, multiplication, comparing and cancelling. The empirical part of the thesis is based on two tests: the first focused on pupils' errors in dealing with fractions and the second focused on the level of understanding fractions. These tests are abridged and adapted versions of the tests from articles Levels of students’ “conception” of fractions (Pantziara, Philippou, 2012) and Algebra students' difficulty with fractions: an error analysis (Brown, Quinn, 2006). The correlation between the number of errors in dealing with fractions and the level of understanding fractions was determined with the Pearson correlation coefficient.

Ključne besede:fractions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj