izpis_h1_title_alt

Osnovno razumevanje električnega toka v nacionalnem preverjanju znanja iz fizike leta 2016
ID Miklič, Eva (Avtor), ID Bajc, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3819/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V diplomski nalogi najprej predstavimo nacionalno preverjanje znanja, ki se izvaja v osnovnih šolah. Nato pregledamo predpisane vsebine na področju elektrike, ki se navezuje na raziskovalni del. V raziskovalnem delu, ki je razdeljen na dva dela, najprej pregledamo 500 nacionalnih preverjanj znanj iz fizike za leto 2016, pri katerih se osredotočimo na zadnji dve nalogi. Pri prvi nalogi razvrstimo odgovore v razrede in jih primerjamo s teoretičnim delom. Natančno pregledamo razrede, ki imajo večje število ponovitev odgovorov in poskušamo najti razloge, zakaj se pojavljajo. Pri drugi nalogi raziščemo, kako se v večdelnih nalogah pojavlja veriženje napake in kako ta veriženja upoštevajo ocenjevalci.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nacionalno preverjanje znanja
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-85951 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11194953 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2017
Število ogledov:977
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Basic understanding of electric current in national assessment of knowledge of physics 2016
Izvleček:
The objective of this thesis is to introduce national assessment of knowledge that is carried out in primary schools. We review the content prescribed in the field of electricity, which is linked to the research part of the thesis. The research is separated into two parts. We first overview 500 national examinations in physics in 2016. We focus on the last two problems in the exams. In the first task we sort the answers in classes and analyze them. We look closely at the bigger classes and try to find some explanation why they occur. In the analysis of the other problem we explore how does the propagation of error occur in multipart problems and how the propagation of error is taken into account by the graders.

Ključne besede:national assessment of knowledge

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj