Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Osnovno razumevanje električnega toka v nacionalnem preverjanju znanja iz fizike leta 2016
ID
Miklič, Eva
(
Avtor
),
ID
Bajc, Jurij
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/3819/
Galerija slik
Izvleček
V diplomski nalogi najprej predstavimo nacionalno preverjanje znanja, ki se izvaja v osnovnih šolah. Nato pregledamo predpisane vsebine na področju elektrike, ki se navezuje na raziskovalni del. V raziskovalnem delu, ki je razdeljen na dva dela, najprej pregledamo 500 nacionalnih preverjanj znanj iz fizike za leto 2016, pri katerih se osredotočimo na zadnji dve nalogi. Pri prvi nalogi razvrstimo odgovore v razrede in jih primerjamo s teoretičnim delom. Natančno pregledamo razrede, ki imajo večje število ponovitev odgovorov in poskušamo najti razloge, zakaj se pojavljajo. Pri drugi nalogi raziščemo, kako se v večdelnih nalogah pojavlja veriženje napake in kako ta veriženja upoštevajo ocenjevalci.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
nacionalno preverjanje znanja
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2016
PID:
20.500.12556/RUL-85951
COBISS.SI-ID:
11194953
Datum objave v RUL:
20.09.2017
Število ogledov:
1437
Število prenosov:
296
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Basic understanding of electric current in national assessment of knowledge of physics 2016
Izvleček:
The objective of this thesis is to introduce national assessment of knowledge that is carried out in primary schools. We review the content prescribed in the field of electricity, which is linked to the research part of the thesis. The research is separated into two parts. We first overview 500 national examinations in physics in 2016. We focus on the last two problems in the exams. In the first task we sort the answers in classes and analyze them. We look closely at the bigger classes and try to find some explanation why they occur. In the analysis of the other problem we explore how does the propagation of error occur in multipart problems and how the propagation of error is taken into account by the graders.
Ključne besede:
national assessment of knowledge
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj