izpis_h1_title_alt

Coworking : a community of work
ID Rus, Andrej (Avtor), ID Orel, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2015_6_RusOrel.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The number of coworking spaces and the number of people who choose to work in them has exploded over the past few years, with numbers expected to double every year. What is fuelling this growth and where is the demand for coworking coming from? We tried to address this question by looking at the specific needs of the rising creative class, identifying their urgent need for uninhibited sharing of information, knowledge, ideas and also material resources. We argue that coworking spaces are favoured by the creative class, because they offer a community of work which facilitates the culture of sharing. To illustrate what it takes to establish such a community of work, we present a case study of the Creative Centre Poligon which suggests that community building is a multi-step process that needs careful management and plenty of time. We conclude that policy makers should not focus on building coworking spaces in order to combat youth unemployment but should rather support existing initiatives that have been built or are in the process of building up vibrant communities of work.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 1017-1038, 1244
Številčenje:Letn. 52, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-85429 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.1
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:33783901 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1259
Število prenosov:157
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Število sodelovnih (coworking) prostorov in število ljudi, ki v njih delajo, je v zadnjih nekaj letih zraslo z neverjetno naglico, projekcije pa napovedujejo, da se bo njihovo število podvojilo vsako prihodnje leto. V članku se sprašujemo, kaj poganja to rast in od kod prihaja tako veliko povpraševanje po sodelovnih prostorih. Vprašanja smo se lotili tako, da smo analizirali specifične potrebe naraščajočega kreativnega razreda in identificirali njihovo zahtevo po neoviranem kroženju informacij, znanja, idej in tudi materialnih virov. Po našem mnenju kreativni razred vstopa v prostore, ker ponujajo delo v skupnosti, ki podpira razvoj kulture izmenjave idej in znanja. Da bi ponazorili, kako se oblikuje takšna skupnost dela v skupnosti, smo predstavili študijo primera Kreativnega centra Poligon, iz katere je mogoče sklepati, da poteka izgradnja take skupnosti v več korakih in da potrebuje pazljivo vodenje ter precej časa. Članek sklenemo s priporočilom, naj se politike ne osredotočajo na izgradnjo novih sodelovnih prostorov z namenom zaposlovanja mladih, temveč naj svojo podpor usmerijo v tiste pobude, ki so že izgradile ali so v procesu izgradnje dinamične skupnosti dela.

Ključne besede:sodelo

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj