izpis_h1_title_alt

The Obama effect : a psychoanalytical observation of Obama's marketing rhetoric and discourse
ID Komel, Mirt (Avtor), ID Šterk, Karmen (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/TiP2014_6_KomelSterk.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Theoretical psychoanalysis, as developed from Jacques Lacan to Slavoj Žižek, provides us with conceptual tools to rethink Obama's political rhetoric as a postmodern marketing discourse, which aims not at fulfilling consumers' needs and/or satisfying their demands but rather aims at a discursive entrapment of their desire and/or its phantasmatic scenario. The article analyses the 2008 and 2012 Obama presidential campaign, and his renown Cairo speech by demonstrating the three catchphrases Yes we can!, Hope, and Forward! as embodiment of the three unconscious scenarios of the American dream. The three sound bites are designated as master signifiers of Obama's empty speech, the Lacanian concept which enabled understanding the ups and downs of the zeal and the spell of the charismatic Obama Effect.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 1131-1147, 1405
Številčenje:Letn. 51, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-85367 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.964:324-057.91(73)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:33090397 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.09.2016
Število ogledov:1351
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Teoretska psihoanaliza, kakor se je razvijala od Jacquesa Lacana do Slavoja Žižka, se ponuja kot ustrezno konceptualno orodje za premislek Obamove politične retorike kot postmodernega marketinškega diskurza, ki ne cilja na zadovoljevanje potrošnikove potrebe in/ali zahteve, marveč na diskurzivno zajetje njihovih želja v svoj fantazmatski okvir. Članek analizira retoriko Obamovih predsedniških kampanj iz let 2008 ter 2012 in sloviti govor v Kairu z leta 2009 kot primere, kako trije slogani Yes we can!, Hope in Forward! utelešajo tri nezavedne scenarije ameriškega sna. Vsi trije so opredeljeni kot označevalci gospodarji Obamovega praznega govora, lacanovskega koncepta, ki omogoča razumevanje vzponov in padcev zanosa karizmatičnega Obamovega učinka.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj