izpis_h1_title_alt

Planiranje gladke poti mobilnega vozila z uporabo hibridnega algoritma A*
ID VODNIK, DAVID (Avtor), ID Klančar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (902,84 KB)
MD5: 1EE1B97FB0DA150999CFC0E1E83657FD
PID: 20.500.12556/rul/4d62dc5b-dcbc-4559-beba-9e092de56176

Izvleček
Delo opisuje implementacijo hibridnega A* algoritma za iskanje gladke poti mobilnega vozila. Cilj je bil poiskati in uspešno prevoziti pot, ki zadosti neholonomičnim omejitvam realnega vozila v prostoru obdanem z ovirami. Izdelana je bila simulacija v programskem okolju Unity, ki je pogosto uporabljeno za izdelavo računalniskih iger in omogoča dobro vizualizacijo sledenja poti mobilnega vozila. Simulacija vsebuje primer realnega prostora z ovirami, med katerimi se mora vozilo prebiti od začetne do ciljne pozicije. Izdelana je bila preprosta simulacija laserskega senzorja za kartiranje okolja, Ackermannov model vozila, hibridno A* iskanje in vodenje vozila po dobljeni poti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:iskanje poti, hibridni algoritem A*, mobilni robot, Ackermann model
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-84928 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2016
Število ogledov:1686
Število prenosov:325
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Smooth path planning for mobile robot using hybrid algorithm A*
Izvleček:
The thesis describes the implementation of the hybrid A* algorithm with the aim of finding a smooth path in an obstacle dense environment. The goal was to find and successfully folow a path that meets the nonholonomic restrictions of a real vehicle. A simulation was developed in the Unity framework that is often used in game development and allows for a good visualization of mobile vehicle path following. The simulation consists of an example of a space with obstacles among which the vehicle has to travel from a start to a goal location. A simple laserscanner simulation was developed for mapping the environment, an Ackermann vehicle model, hybrid A* search and path following.

Ključne besede:pathfinding, hybrid A* algorithm, mobile robot, Ackermann model

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj