izpis_h1_title_alt

Vpliv učenja na izid zdravljenja dnevnih motenj uriniranja pri otrocih : doktorska disertacija
ID Golli, T. (Avtor), ID Kenda, Rajko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,51 MB)
MD5: 27609B14140E974A3BB34CE95119B79D
PID: 20.500.12556/rul/e8eed743-4d13-4e9e-bdf9-2fbad98bb712

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pediatrija, izid zdravljenja, motnje mikcije, otrok, vedenjska terapija, terapija s telesno vadbo, časovni faktorji
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:MF - Medicinska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Golli]
Leto izida:2016
Št. strani:68 f.
PID:20.500.12556/RUL-84472 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616-053.2
COBISS.SI-ID:3834388 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.08.2016
Število ogledov:1476
Število prenosov:374
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Effects of voiding reeducation in the treatment of daytime voiding dysfunction in children
Ključne besede:pediatrics, treatment outcome, urination disorders, child, behavior therapy, exercise therapy, time factors

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj