Podrobno

Pomen točkastega sledenja in viabilnosti srčne mišice na učinek resinhronizacijskega zdravljenja pri bolnikih s stalnim srčnim spodbujevalnikom : doktorska disertacija
ID Lipar, Luka (Avtor), ID Zupan, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,37 MB)
MD5: 4B3E2637060E048EC1E53FB7A00E3E47
PID: 20.500.12556/rul/1c3d2eb0-6db0-451f-b32f-9765d8b3d934

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kardiologija, srčna resinhronizacijska terapija, srčni spodbujevalec, ultrazvok srca, srčno popuščanje, srčni prekati
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:MF - Medicinska fakulteta
Kraj izida:[Ljubljana
Založnik:L. Lipar
Leto izida:2016
Št. strani:X, 98 str.
PID:20.500.12556/RUL-84424 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:616.1
COBISS.SI-ID:3832340 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.08.2016
Število ogledov:3617
Število prenosov:1263
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LIPAR, Luka, 2016, Pomen točkastega sledenja in viabilnosti srčne mišice na učinek resinhronizacijskega zdravljenja pri bolnikih s stalnim srčnim spodbujevalnikom : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : L. Lipar. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84424
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:cardiology, cardiac resynchronization therapy, pacemaker artificial, echocardiography, heart failure, heart ventricles

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava sistema oblikovanja uporabniškega vmesnika
  2. Načrtovanje mobilne aplikacije za pregledovanje financ
  3. Načrtovanje aplikacije z recepti in nasveti za vegansko prehrano
  4. Načrtovanje uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika za učne namene z metodo oblikovalskega razmišljanja
  5. Uporabniški vmesniki in uporabniška izkušnja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  2. Analiza uporabniškega vmesnika aplikacije Maestro Amadeus
  3. Perspektive uporabniške izkušnje z uporabo procesa uporabniško usmerjenega oblikovanja za preoblikovanje korporativne identitete (znamke)
  4. Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo
  5. Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov

Nazaj