izpis_h1_title_alt

Strategija trženja Leka po integraciji v skupino Sandoz na trgih Latam : specialistično delo
ID Bahar, Miha (Avtor), ID Hrastelj, Tone (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/specialist/bahar2733.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacevtska industrija, proizvodi, trg, globalizacija, mednarodno trženje, poslovno okolje, marketing mix, strategija, case study, Slovenija, LEK, ekonomske integracije, Sandoz
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Tipologija:2.10 - Specialistično delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bahar]
Leto izida:2005
Št. strani:V, 99 str., 29 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15940582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1390
Število prenosov:374
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:pharmaceutical industry, products, market, globalization, international marketing, business environment, marketing mix, strategy, case study, Slovenia, economic integrations

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj