izpis_h1_title_alt

The role of business networking in the success of B2B companies in the Slovenian market : master's thesis
ID Babnik, Nina (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/babnik2009-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, networks, strategic alliances, business cooperation, research, interviews, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Babnik]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 61, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-83956 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:22983654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1433
Število prenosov:282
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga poslovnega mreženja za poslovni uspeh medorganizacijskih podjetij na slovenskem trgu
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, mreže, strateške povezave, poslovno sodelovanje, raziskave, intervjuji, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj