izpis_h1_title_alt

Marketing Korean cosmetics in Italy : a feasibility study of market entry
ID Cok, Maja (Avtor), ID Rašković, Matevž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cok2017-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Italy, Korea, cosmetics, foreign trade, market, consumer behaviour, purchasing, decision making, trademarks
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:M. Cok
Št. strani:IV, 85, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-83918 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22959078 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:1265
Število prenosov:441
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Trženje korejske kozmetike v Italiji: študija izvedljivosti vstopa na trg
Ključne besede:Italija, Koreja, kozmetika, zunanja trgovina, trg, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, blagovne znamke

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj