izpis_h1_title_alt

Aplikacija za nadzor nad delom agentov v kontaktnih centrih
BEVK, ALEŠ (Avtor), Sodnik, Jaka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (926,96 KB)

Izvleček
Diplomsko delo opisuje tehnologijo kontaktnih centrov in razvoj aplikacije za nadzor nad delom agentov. Pri večjih kontaktnih centrih se običajno pojavlja problem človeškega faktorja – visoka dinamika glasnosti in gibanja. Nadzorniki imajo v teh primerih nejasno sliko, saj so tabelarični podatki o organizaciji in stanju agentov v nadzorni aplikaciji prikazani nepregledno. Namen pričujočega diplomskega dela je, prikazati praktično rešitev problema s spletno aplikacijo, v kateri je mogoče izrisati tloris prostora kontaktnega centra skupaj z delovnimi mesti agentov. Z vizualizacijo podatkov in prostora se tako odstranijo moteči dejavniki, kot je gibanje agentov po prostoru oziroma glasnost – slika trenutnega stanja prostora pa je s tem veliko jasnejša.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kontaktni center, nadzor, agent, aplikacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2016
Število ogledov:604
Število prenosov:346
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Application for the supervision of work of agents in contact centers
Izvleček:
This thesis describes contact center technology and development of agent monitoring application. Larger contact centers usually face a human-factor problem – higher dynamics of noise volume and movement. Supervisors have unclear overview due to obscure presentation of tabular data regarding organization and agents states. The goal is to present practical solution to the problem in form of a web application, which allows agent work place representation in a floor plan drawing. Real time data and contact center room visualization eliminates disturbing factors, such as agent movement and noise – current situation overview becomes much clearer.

Ključne besede:contact center, monitoring, agent, application

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj