izpis_h1_title_alt

Zaračunavanje govornih telekomunikacijskih storitev
ID SKUBIC, BOŠTJAN (Avtor), ID Bešter, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,29 MB)
MD5: BA8B71C66D96619E8EA17CCADBD5DE1F
PID: 20.500.12556/rul/22a279d7-1580-4c20-bb0f-1872d5deb165

Izvleček
Zanimanje za pregled in temeljito obdelavo telefonskih pogovorov je še vedno aktualno, saj nam omogoča nadzor nad porabo in kontrolo telefonskih stroškov. V zadnjih 15-ih letih smo bili priča hitremu razvoju na tem področju. Na začetku je bil na področju Slovenije prisoten samo en ponudnik telefonskih storitev, danes pa je teh veliko. Za regulatorne zadeve na tem področju skrbi Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije. Uvodoma sem podal zgodovinski pregled telefonije in opisal produkte, ki so na voljo posameznemu uporabniku. V nadaljevanju sem opisal tarifni sistem Puls 3000, ki nam omogoča pregled telefonskih pogovorov za vse vrste central − javnih, v okviru Telekoma Slovenije, kjer se uporablja sistem Centreks, in privatnih, ki jih uporabljajo posamezni naročniki. Opisal sem sistemske nastavitve programa, ki so glavni del za nemoteno delovanje aplikacije Puls 3000, njegovo uporabo in vse možnosti, ki jih ponuja uporabniku za nemoteno spremljanje telefonskih pogovorov. Na koncu sem predstavil možno nadgradnjo tarifnega sistema Puls 3000 zaradi sprememb, ki so vplivale na pravilno zaračunavanje govornih telekomunikacijskih storitev, in njihove posledice za vsakodnevnega uporabnika. V današnjem času je težko dosledno spremljati stroške telefonskih pogovorov, saj lahko uporabnik kadarkoli zamenja ponudnika telefonskih storitev in preide k drugemu ponudniku. Posledično to pomeni spremembo cen telefonskih klicev. Na tem področju ni regulacije cen in vsak ponudnik prosto določa cene.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaračunavanje govornih telekomunikacijskih storitev, Puls 3000, tarifni sistem.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2016
PID:20.500.12556/RUL-83192 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.06.2016
Število ogledov:1051
Število prenosov:153
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Billing of voice telecommunications services
Izvleček:
Interest in review and thorough processing of telephone conversations is still relevant, since it enables us to have a control over consumption and a control of telephone expenses. In the last 15 years, we have witnessed a fearsome development in this field. Initially, in the area of Slovenia, only one provider of telephone services was present, and today, there are numerous providers. Regulatory issues in this field are taken care of by the Agency for Communication Networks and Services of the Republic of Slovenia. In the introduction, I have described a historical overview of telephony, and described the products available for individual user. Further, I have described the tariff system Puls3000, which enables an overview of the telephone conversations for all types of exchanges: public within the company Telekom Slovenije, where Centreks system is used, and private used by individual subscribers. I have described programme´s system settings, which are the main part for smooth operation of the Puls3000 application, its use, and all possibilities that are offered to the user for smooth telephone conversations monitoring. In conclusion, I have presented a possible upgrade of the tariff system Puls3000 due to the changes influencing the correct billing of voice telecommunications services and their consequences for everyday user. Nowadays, it is difficult to consistently monitor costs of telephone conversations, since the user can at any time change the provider of the telephone services and switch to another provider. Consequently, this means a change of prices of the telephone services. There is no regulation of this area, therefore each provider sets prices freely.

Ključne besede:billing of voice telecommunications services, Puls3000, tariff system

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj