izpis_h1_title_alt

Destination branding through wedding tourism : the case of the Caribbean
ID Vidauskaite, Ruta (Avtor), ID Mihalič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vidauskaite1917-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, dogodek, blagovne znamke, turistični proizvod, raziskave, analiza, tourism, tourist geography, event, trademarks, tourist product, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Vidauskaite]
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-80619 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22963686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:3364
Število prenosov:314
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj