izpis_h1_title_alt

Oblikovanje trženjske strategije podjetja AstraZeneca v Sloveniji : magistrsko delo
ID Vodopivec, Matija (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vodopivec1889-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacevtska industrija, industrijsko podjetje, Astra Zeneca, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, odnosi s strankami, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Vodopivec]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 78, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-80564 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22892262 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1108
Število prenosov:209
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The development of marketing strategy for the AstraZeneca Company in Slovenia
Ključne besede:pharmaceutical industry, industrial enterprises, Astra Zeneca, marketing, marketing strategy, business communication, information technology, customer relationship, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj