izpis_h1_title_alt

Pomen notranjega brandinga pri gradnji korporativne identitete : magistrsko delo
ID Merše, Nina (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/merse1802-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, trženje, kadri, medosebni odnosi, komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Merše]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 63, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-80527 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:22859750 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:981
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The importance of internal branding in building corporate identity
Ključne besede:enterprises, corporate identity, image, trademarks, marketing, personnel, interpersonal relations, communications, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj