izpis_h1_title_alt

Odnos potrošnikov do nakupa modnih oblačilnih znamk : magistrsko delo
ID Kavčič, Aleša (Avtor), ID Možina, Stane (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kavcic2661.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekstilna industrija, konfekcija, blagovne znamke, potrošnik, odločanje, behaviorizem, raziskave, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kavčič]
Leto izida:2005
Št. strani:99 str., 35 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8048 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:15829990 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1283
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:textile industry, ready-made clothes, trademarks, consumer, decision making, behaviourism, research, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj