izpis_h1_title_alt

Pomen ravnanja odnosov do kupcev za obvladovanje terjatev na primeru izbranega podjetja : magistrsko delo
ID Mihelič, Maja (Avtor), ID Hočevar, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mihelic1732-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:odnosi s strankami, kreditna sposobnost, boniteta, ocene, terjatve, risk management, podjetje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mihelič]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-80459 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.14/.17
COBISS.SI-ID:22755814 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1379
Število prenosov:212
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The importance of customer relationship management for receivables: the case of a selected company
Ključne besede:customer relationship, credit rating, reliability, evaluation, receivables, obvladovanje tveganj, enterprises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj