izpis_h1_title_alt

Vpliv spletnega oglaševanja na število rezervacij v dejavnosti turizma na primeru dveh izbranih podjetij : skupinsko magistrsko delo
ID Rožanec, Andrej (Avtor), ID Sojer, Martina (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rozanec1717-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, strategija trženja, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, meritve, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Rozanec
Leto izida:2015
Št. strani:IV, 104, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-80426 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:22684390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:882
Število prenosov:137
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The impact of online advertising on the number of reservations in the case of two chosen companies in tourism
Ključne besede:tourism, marketing, marketing strategy, electronic marketing, information technology, measurements, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj