izpis_h1_title_alt

Bralne strategije in nove pismenosti : magistrsko delo
ID Kosi, Jelka (Avtor), ID Blatnik, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,53 MB)
MD5: 8839D9F1E3897EB17317D193AE3088B9
PID: 20.500.12556/rul/6631aa5e-6d09-4e84-a269-421b9eaeea4d

Izvleček
V magistrskem delu smo raziskovali različne bralne strategije in tehnike branja v povezavi s pismenostjo in njenimi novimi pojavnimi oblikami glede na medij kot nosilec informacij. Proučevali smo njihov vpliv na srednješolsko populacijo pri pridobivanju znanja in veščin za vseživljenjsko učenje. Predstavili smo nevrološka, fiziološka in sociološka spoznanja o branju in njegovem vplivu na učni uspeh, učenje in pomnjenje. Uporabili smo podatke, pridobljene s komparativno metodo in z deskriptivno analizo tuje in slovenske literature, ter vključili ugotovitve iz primerov povezovanja teorije in prakse bibliopedagoškega dela v gimnazijskem programu. Pričakovana uporaba rezultatov raziskave je uvajanje izsledkov magistrske naloge v šolsko prakso v različnih oblikah. Pri skupinskem in individualnem delu z uporabniki šolske knjižnice gimnazijskega programa, skozi didaktiko poučevanja s knjižnico v timskih, medpredmetnih, kroskurikularih povezavah in projektnem delu, pri knjižničnem informacijskem znanju in referenčnem pogovoru ter kot uvajanje izsledkov o spretnostih in znanju, potrebnem za uporabo novih pismenosti, v šolsko prakso.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:branje, strategije, pismenost, Internet, možgani, učenje, šolske knjižnice, srednje šole, knjižnično informacijsko znanje, bibliopedagoška dejavnost, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kosi]
Leto izida:2015
Št. strani:131 f.
PID:20.500.12556/RUL-80274 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:028:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:282139648 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.02.2016
Število ogledov:2542
Število prenosov:1102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the diploma thesis, we have explored a variety of reading strategies and reading techniques in relation to literacy and its new manifestations of the medium as a carrier of information. We have focused on secondary school population, which must for the successful acquisition of knowledge and skills for lifelong learning be familiar with the various reading skills and various forms of literacy. We have explored the impact of reading skills on academic performance, learning and memorizing and neurological, physiological and sociological knowledge about reading. Represented are examples of library skills lessons in secondary school. We have used the descriptive research method. Expected results of the implementation of the findings of a thesis in school work in group and individual work with the users of school libraries in high school through didactic teaching with the library such as team and cross-curricular links, project work, library information and knowledge and reference conversation and introducing the results of the skills and knowledge needed for use new literacy in practice.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj