izpis_h1_title_alt

Life-cycle thinking in inquiry-based sustainability education - effects on students' attitudes towards chemistry and environmental literacy
ID Juntunen, Marianne (Avtor), ID Aksela, Maija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-MC8RE0LW Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:učne metode, učenje z raziskovanjem, kemija, okoljska pismenost, trajnostni razvoj
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 157-180
Številčenje:Vol. 3, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-78514 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.31:502.131.1
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:9713481 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1168
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Življenjski krog izdelkov in učenje z raziskovanjem za trajnostni razvoj - vpliv na odnos učencev do kemije in okoljska pismenost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj