izpis_h1_title_alt

Odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja
ID Oven, Sašo (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Avtor), ID Golob, Urša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-LJKKYIFR Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper addresses the use of mobile technology as a new medium for interactive digital advertising. It also addresses consumer attitudes to mobile advertising. The paperʼs purpose is to present key factors affecting Slovenian consumersʼ attitudes to mobile advertising and the potency of future advertising strategies that would enhance the user experience of mobile advertising. Based on previous experiences with mobile advertising among Slovenian consumers the paper also addresses the consequences of the inappropriate behaviour of advertisers and mobile providers. Our research model adapts and extends the conceptual model/framework of SMS advertising that was tested on Finnish consumers. The data were analysed with multivariate statistical methods and the majority of hypotheses were confirmed in the analysis. The results may serve as a basis to help advertisers improve their mobile advertising strategies.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikacijska tehnologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 767-784, 821
Številčenje:Letn. 49, št. 4/5
PID:20.500.12556/RUL-78440 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:621.395.721.5(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:31528541 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.12.2015
Število ogledov:1330
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Prispevek obravnava uporabo sodobne mobilne tehnologije kot novega medija interaktivnega digitalnega oglaševanja ter odnosa do tovrstnih oblik oglaševanja s strani uporabnikov mobilnih naprav. Osnovni namen prispevka je izpostaviti ključne dejavnike, ki vplivajo na odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja in s katerimi lahko oglaševalci pripomorejo k izboljšanju uporabniške izkušnje z oglaševanjem prek mobilnih naprav. Na osnovi preteklih izkušenj slovenskih potrošnikov z mobilnim oglaševanjem so izpostavljene tudi posledice neprimernega ravnanja posameznih oglaševalcev in mobilnih operaterjev. Raziskovalni model temelji na prilagojenem teoretskem modelu raziskovanja SMS oglaševanja med finskimi potrošniki. Za analizo ključnih podatkov smo uporabili multivariatne statistične analize in z njo potrdili večino zastavljenih domnev, na podlagi rezultatov pa podali ideje za izboljšanje strategij mobilnega oglaševanja.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj