izpis_h1_title_alt

Odkrivanje identitete podjetja na primeru blagovne znamke Elan : diplomsko delo
ID Medjugorac, Karlo (Avtor), ID Jaklič, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/medjugorac1893.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, Elan, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, inovacije, kvaliteta, vrednost, sponzorstvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Medjugorac]
Leto izida:2005
Št. strani:45 str.
PID:20.500.12556/RUL-7743 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:15690726 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1246
Število prenosov:281
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, industrial enterprises, Elan, company performance, business efficiency, corporate identity, image, trademarks, innovations, quality, value, sponsorship

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj