izpis_h1_title_alt

Univerzitetno izobraževanje ali novinarska praksa? Stališča urednikov slovenskih množičnih medijev
ID Poler Kovačič, Melita (Avtor), ID Erjavec, Karmen (Avtor), ID Milosavljevič, Marko (Avtor), ID Vobič, Igor (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-UT00V1ZQ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek predstavlja stališča enajstih urednikov vplivnih slovenskih novičarskih medijev do novinarskega izobraževanja. Analiza poglobljenih intervjujev je pokazala, da večina urednikov zagovarja univerzitetno izobrazbo novinarja skupaj z veliko praktičnega usposabljanja. Izpostavljajo predvsem pomen posredovalne kompetence, nekateri tudi vsebinsko kompetenco in osebne značilnosti novinarja. S študenti programa Novinarstvo na Fakulteti za družbene vede imajo dobre izkušnje. Kot njihovo prednost navajajo dobro posredovalno in strokovno kompetentnost, poznavanje vloge novinarstva in etike ter novinarstva v novih medijih, kot slabost pa nespecializirano znanje. S fakultetnim programom so v glavnem zadovoljni in predlagajo izboljšave, ki so v sedanjem predmetniku večinoma že upoštevane.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 397-411, 458-459
Številčenje:Letn. 50, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-76215 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:070.421:378(497.4)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:31984221 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1830
Število prenosov:127
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article presents the views of eleven editors from influential Slovenian news media about journalism education. An analysis of in-depth interviews revealed that the majority of the editors advocate the university education of a journalist in combination with a lot of practical training. Above all, they emphasise the importance of communication competence, while some also refer to subject-matter competence and a journalistʼs personal characteristics. They mostly have good experiences with students of the Journalism programme at the Faculty of Social Sciences. They see good the communication and professional competencies, knowledge of journalism roles, ethics and journalism in new media as an advantage of these students, and non-specialised knowledge as their deficiency. They are generally satisfied with the faculty programme. They suggest improvements which have for the most part already been included in the current curriculum.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj