izpis_h1_title_alt

Riding the glass escalator to the principal's office : sex-atypical work among token men in the United States
ID Cognard-Black, Andrew J. (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-PF3LIKBJ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This study investigates the effect of workplace sex composition on men who do "women's work". Using data from 5,734 U.S. school teachers, I conduct multinomial logistic regression analyses to test hypotheses regarding menʼs and womenʼs relative likelihood of moving out of teaching and advancing up into administrative positions. Results from these analyses provide no evidence that Kanterʼs tokenism proposition is generalizable to token men who teach in elementary schools; rather than suffering disadvantages, evidence supports Williamsʼs "glass escalator" proposition that men enjoy privilege in predominantly female jobs and are more likely than women to be promoted into administrative positions.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 878-900, 1039
Številčenje:Letn. 49, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-75836 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:305:37.011.3-051(73)
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:31783261 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:506
Število prenosov:79
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Ta študija proučuje vpliv spolne strukture delovnih mest na moške, ki opravljajo "žensko delo". Uporabil sem podatke o 5.734 ameriških učiteljih in opravil multinomialno logistično regresijsko analizo, da bi preveril hipotezo glede verjetnosti, da bi moški ali ženske zapustili učiteljski poklic in napredovali na vodilne položaje. Rezultati analiz ne potrjujejo predpostavke Rosabeth M. Kanter o simbolično prisotnih ("tokens") v primeru maloštevilnih moških, ki učijo v osnovnih šolah; namesto slabšega položaja rezultati podpirajo predpostavko o "steklenem dvigalu" Christine Williams, ki pravi, da moški uživajo prednostni položaj v prevladujoče ženskih poklicih in so bolj pogosto kot ženske promovirani na vodilne položaje.

Ključne besede:delovna mesta, učiteljski poklici, spolna diskriminacija, ZDA

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj