izpis_h1_title_alt

Perceived external prestige, organizational identification and organizational commitment : an empirical examination
ID Podnar, Klement (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-FUPPLGOU Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The relations among employeesʼ groups and corporate identification, perceived external prestige, and organizational commitment were measured in this study. Results show that perceived external prestige augments corporate identification and helps to explain organizational commitment. A strong positive link between corporate identification and organizational commitment as well as group identification was also found. There is a negative link between group identification and organizational commitment. The consequences of the results for the management of organizational identification and commitment are discussed.

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 1611-1627, 1712
Številčenje:Letn. 48, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-75083 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.73:331.1
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30886237 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:702
Število prenosov:70
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Prispevek obravnava odnos med skupinsko in korporacijsko identifikacijo, zaznanim eksternim prestižem in zavezanostjo organizaciji s strani zaposlenih. Rezultati študije kažejo, da zaznani eksterni prestiž povečuje korporativno identifikacijo in pripomore k pojasnitvi organizacijske zavezanosti. Prav tako je izkazana močna povezava med korporativno in skupinsko identifikacijo ter zavezanostjo podjetju. Medtem ko se je v študiji pokazala negativna zveza med skupinsko identifikacijo in organizacijsko zavezanostjo. V prispevku so predstavljene tudi nekatere praktične posledice za upravljanje organizacijske identifikacije in zavezanosti, ki izhajajo iz ugotovljenih vzročno posledičnih zvez med koncepti.

Ključne besede:podjetja, zaposleni

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj