izpis_h1_title_alt

Policy, governance and quality in teacher education systems: four cases
ID Zgaga, Pavel (Avtor), ID White, Simone (Avtor), ID Burn, Katharine (Avtor), ID Menter, Ian (Avtor), ID Mutton, Trevor (Avtor), ID Smith, Kari (Avtor), ID Cochran-Smith, Marilyn (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/3167/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Reform processes are under way in most teacher education systems around the world. We see teacher education going through major transitions (Darling-Hammond and Lieberman, 2012; Townsend, 2011). This symposium will consider similarities and differences in four different geographical settings: Australia, England, Norway, the USA.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:reforme
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:1
PID:20.500.12556/RUL-73104 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.10.2015
Število ogledov:1151
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:teacher education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj