Podrobno

Odnos uporabnikov Facebooka do vedenjskega oglaševanja : diplomsko delo
ID Polovšak, Manca (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_polovsak-manca.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno oglaševanje, vedenjsko oglaševanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Polovšak]
Leto izida:2015
Št. strani:101 str.
PID:20.500.12556/RUL-72987 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:33534557 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2015
Število ogledov:1724
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
POLOVŠAK, Manca, 2015, Odnos uporabnikov Facebooka do vedenjskega oglaševanja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Polovšak. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_polovsak-manca.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vključitev trajnostne naravnanosti poslovanja v strategijo podjetja: primer podjetja Studio Moderna
  2. Trajnostna naravnanost slovenskih hitro rastočih podjetij
  3. Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
  4. Preoblikovanje poslovne strategije v trajnostno strategijo: primer Lotričevega meroslovja
  5. Vpliv managementa človeških virov na trajnostno naravnanost izbranih podjetij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Struktura kapitala v izbranih slovenskih podjetjih
  2. Primerjalna analiza implementacije koncepta trajnostnega razvoja v izbranih slovenskih in tujih podjetjih
  3. Trajnostni razvoj podjetja Petrol, d. d.
  4. Strateške perspektive korporativne okoljske politike
  5. Trajnostni razvoj v izbranem podjetju

Nazaj