V magistrskem delu je predstavljena raziskava katere cilj je bil ugotoviti stopnjo informacijske pismenosti študentov in zaposlenih v visokošolskih izobraževalnih inštitucijah v Bosni in Hercegovini. Pokazala je trenutno stanje informacijske pismenosti, na podlagi ugotovitev pa so podani tudi predlogi za razvoj in implementacijo programov informacijske pismenosti. Raziskava temelji na dveh standardih za informacijsko pismenost, ACRL 2 in ACRL 5, avtorica pa je mnenja, da nam ta dva standarda dasta najboljše podatke o tem, kako se do informacij dostopa, kako se pridobljene informacije uporabi ter če se jih uporabi legalno in v skladu z etičnimi načeli. Raziskavaje bila opravljena med študenti in zaposlenimi na šestih državnih univerzah v Bosni in Hercegovini (Sarajevo, Mostar, Tuzla, Bihać, Banja Luka in Zenica). Rezultati raziskave bi se kasneje lahko uporabili pri sestavi skupnega učnega načrta, ki bi ga uporabljale visokošolske inštitucije v Bosni in Hercegovini, s tem pa bi se povišala stopnja informacijske pismenosti študentov in zaposlenih na univerzi. Namen vsega tega je izobraziti informacijsko pismene državljane, pripravljene na informacijsko dobo 21. stoletja.
|