Podrobno

Trženje turistične destinacije hrvaške Istre v digitalni dobi : magistrsko delo
ID Bajec, Antonija (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_bajec-antonija.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Bajec]
Leto izida:2015
Št. strani:110 str.
PID:20.500.12556/RUL-71964 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:004.738.5(497.5)(043)
COBISS.SI-ID:33432669 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.08.2015
Število ogledov:1947
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BAJEC, Antonija, 2015, Trženje turistične destinacije hrvaške Istre v digitalni dobi : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : A. Bajec. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_bajec-antonija.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Branding of Croatian Istria as tourism destination in the digital age

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Prepoznavanje spletnega izvornega oglaševanja med digitalnimi domorodci
  2. Pomen sejmov v digitalni dobi
  3. Vloga Slovenske turistične organizacije pri uveljavljanju znamke Slovenije
  4. Trženje Izole kot turistične destinacije
  5. Pomen razvoja mladinskih nastanitev za blejski turizem
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje turistične destinacije Goriška brda
  2. Trženje turistične destinacije
  3. Uspešnost v digitalni dobi
  4. Marketing turističnih storitev ob Šmartinskem jezeru
  5. Destinacija Radovljica

Nazaj