izpis_h1_title_alt

Preverjanje znanja računalništva, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika : magistrsko delo
ID Zaviršek, Manca (Avtor), ID Nančovska Šerbec, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Magajna, Zlatan (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2911 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V magistrskem delu obravnavamo ugotavljanje računalniškega znanja, ki ga učenci pridobijo z aktivnostmi Računalništvo brez računalnika. Najprej opredelimo, kaj sploh je računalniško znanje in kaj so računalniški koncepti, ter se posvetimo sodobnim pristopom k poučevanju računalništva, kjer je v ospredju reševanje problemov, uresničujemo pa jih lahko z aktivnostmi Računalništvo brez računalniki in z nalogami s tekmovanja Bober. V empiričnem delu nas zanima, ali je ugotavljanje znanja, pridobljenega z aktivnostmi za učenje računalništva brez računalnika, z nalogami tipa Bober, primerno. Kriterijsko veljavnost preverimo z vzporednim ugotavljanjem znanja preko pisnega preizkusa in intervjuja, vsebinsko veljavnost pa preverjamo s primerjalno analizo ekspertnih mnenj. Da bi učiteljem neobveznega izbirnega predmeta računalništvo približali omenjen način ugotavljanja znanja, aktivnostim Računalništvo brez računalnika pripišemo naloge s tekmovanja Bober.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:naloge Bober, veljavnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:[M. Zaviršek]
Leto izida:2015
Št. strani:91 str.
PID:20.500.12556/RUL-71811 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:10616905 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.07.2015
Število ogledov:1198
Število prenosov:221
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Assessment of computer science knowledge, achieved with »Computer Science Unplugged« activities
Izvleček:
The master thesis discusses assessment of computer science knowledge, which students achieved with »Computer Science Unplugged« activities. First off we define what exactly computer science knowledge is and what the computer science concepts are. Then we get over to the modern approaches of teaching computer science, where the emphasis is problem solving. These approaches can be realized with »CS Unplugged« activities and Bebras tasks. The aim of the empirical part is to research whether assessment of knowledge, achieved with »CS Unplugged« activities, with Bebras tasks and similar are suitable. We check criterion validity through test and interviews with students and content validity with analyzing computer science experts' opinion. We also prepared practical suggestions for assessing knowledge achieved with »CS Unplugged« activities with help of Bebras tasks.

Ključne besede:computer science knowledge

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj