izpis_h1_title_alt

The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
ID Kroflič, Robi (Avtor), ID Smrtnik Vitulić, Helena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_1/cepsj_5_1_Kroflic_Smrtnik%20Vitulic_pp_53-69.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:induktivni vzgojni pristop, eksperiment, otroštvo, zgodnje otroštvo, vrtec, socialno vedenje, inductive educational approach, childhood, early childhood, kindergarten
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 53-69
Številčenje:Vol. 5, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-70754 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9.019.4:373.2
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10535753 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1579
Število prenosov:306
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj