izpis_h1_title_alt

The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
Kroflič, Robi (Avtor), Smrtnik Vitulić, Helena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_1/cepsj_5_1_Kroflic_Smrtnik%20Vitulic_pp_53-69.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:induktivni vzgojni pristop, eksperiment, otroštvo, zgodnje otroštvo, vrtec, socialno vedenje, inductive educational approach, childhood, early childhood, kindergarten
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2015
Št. strani:str. 53-69
Številčenje:Vol. 5, no. 1
UDK:159.9.019.4:373.2
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10535753 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:615
Število prenosov:242
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj