Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of preschool children in kindergarten
ID
Kroflič, Robi
(
Avtor
),
ID
Smrtnik Vitulić, Helena
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_5_1/cepsj_5_1_Kroflic_Smrtnik%20Vitulic_pp_53-69.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
induktivni vzgojni pristop
,
eksperiment
,
otroštvo
,
zgodnje otroštvo
,
vrtec
,
socialno vedenje
,
inductive educational approach
,
childhood
,
early childhood
,
kindergarten
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 53-69
Številčenje:
Vol. 5, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-70754
UDK:
159.9.019.4:373.2
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
10535753
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
1579
Število prenosov:
306
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Učinki celovitega induktivnega vzgojnega pristopa na socialno vedenje predšolskih otrok v vrtcu
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj