izpis_h1_title_alt

Cultural values and consumer ethnocentrism in Slovenia : predictive power of different models
ID Požežnik, Adela (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pozeznik1660-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, medkulturno delovanje, etnocentrizem, kultura, vedenje potrošnikov, odločanje, vrednote, raziskave, analiza, Slovenia, cross-cultural activities, ethnocentrism, culture, consumer behaviour, decision making, values, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Požežnik]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 71, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-70720 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:22559462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2442
Število prenosov:225
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Kulturne vrednote in etnocentrizem porabnikov v Sloveniji: napovedna moč različnih modelov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj