izpis_h1_title_alt

Cultural values and consumer ethnocentrism in Slovenia : predictive power of different models
Požežnik, Adela (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pozeznik1660-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, medkulturno delovanje, etnocentrizem, kultura, vedenje potrošnikov, odločanje, vrednote, raziskave, analiza, Slovenia, cross-cultural activities, ethnocentrism, culture, consumer behaviour, decision making, values, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[A. Požežnik]
Št. strani:III, 71, 25 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:366
COBISS.SI-ID:22559462 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:508
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Kulturne vrednote in etnocentrizem porabnikov v Sloveniji: napovedna moč različnih modelov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj