izpis_h1_title_alt

Customer-based brand equity model (CBBE) for measurement of MICE destinations brand performance : master thesis
ID Sibireva, Elena (Avtor), ID Gartner, William C. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Sibireva1539-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, blagovne znamke, modeli, potrošnik, meritve, analiza, tourism, tourist geography, trademarks, models, consumer, measurements, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Sibireva]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70696 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.45
COBISS.SI-ID:22519526 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1805
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj