izpis_h1_title_alt

Perception and importance of authenticity among the subgroup of Chinese generation Y
ID Maslač, Luka (Avtor), ID Mihalič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Maslac1534-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kitajska, turizem, demografija, mladina, kultura, trženje, raziskave, analiza, China, tourism, demography, youth, culture, marketing, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Maslač]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70690 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.45
COBISS.SI-ID:22518502 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1559
Število prenosov:184
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj