izpis_h1_title_alt

The influence of movie trailers on destination image : the case of China
Pruseviciute, Inga (Avtor), Sheldon, Pauline J. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Pruseviciute1538-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kitajska, turizem, film, turistična geografija, case study, raziskave, analiza, China, tourism, film, tourist geography, case study, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2014
Založnik:[I. Pruseviciute]
Kraj:Ljubljana
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22519270 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:602
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj