izpis_h1_title_alt

The influence of movie trailers on destination image : the case of China
ID Pruseviciute, Inga (Avtor), ID Sheldon, Pauline J. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/Pruseviciute1538-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Kitajska, turizem, film, turistična geografija, case study, raziskave, analiza, China, tourism, film, tourist geography, case study, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Pruseviciute]
Leto izida:2014
PID:20.500.12556/RUL-70689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22519270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1734
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj