izpis_h1_title_alt

Merjenje vrednosti najboljših slovenskih blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Kolenc, Jana (Avtor), ID Čadež, Simon (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kolenc1455-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, blagovne znamke, vrednotenje, vrednosti, meritve, metode, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kolenc]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 70,12 str.
PID:20.500.12556/RUL-70557 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22296550 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1533
Število prenosov:344
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Measurement of brand value of top Slovenian brands
Ključne besede:Slovenia, marketing, trademarks, valuation, vrednosti, measurements, methods, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj