izpis_h1_title_alt

Ekonomski in sociološki vidiki izbire prestižnih blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Halebić, Senka (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/halebic1333-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tekstilna industrija, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, sociološki vidik, ekonomski vidik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Halebić]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 51, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-70547 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22097126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:902
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The economic and sociological determinants of consumer choice for luxury brands
Ključne besede:marketing, textile industry, purchasing, decision making, consumer behaviour, sociological aspect, economic aspect, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj