izpis_h1_title_alt

Partnersko trženje na spletu : analiza stališč slovenskih ponudnikov vsebin in oglaševalcev
ID Prosenjak, Klemen (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prosenjak1518-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, elektronsko trženje, Internet, mediji, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Prosenjak]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 54, 42 str
PID:20.500.12556/RUL-70532 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22409958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1706
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Affiliate web marketing: an analysis of attitudes of Slovenian content providers and advertisers
Ključne besede:Slovenia, marketing, electronic marketing, Internet, media, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj