izpis_h1_title_alt

Odnos do nakupovanja v diskontnih prodajalnah : primerjava slovenskega in nemškega porabnika
ID Švegl, Urša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/svegl1460-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja na drobno, prodajalna, diskont, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza, mednarodne primerjave, Slovenija, Nemčija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Švegl]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 74, 39 str.
PID:20.500.12556/RUL-70515 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22372070 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1067
Število prenosov:164
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Attitudes towards discount store shopping: a comparison between Slovene and German consumer
Ključne besede:marketing, retail trade, shops, sales discount, business communication, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis, international comparisons, Slovenia, Germany

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj