izpis_h1_title_alt

An analysis of the role of culture in ethical consumer behaviour in Russia and Slovenia : master's thesis
Vorobyeva, Darina (Avtor), Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vorobyeva1639-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, Russia, culture, ethics, business morality, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[D. Vorobyeva]
Št. strani:III, 65, 31 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22534374 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:782
Število prenosov:209
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza vloge kulture v etičnem vedenju porabnikov v Rusiji in Sloveniji
Ključne besede:Slovenija, Rusija, kultura, etika, poslovna morala, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj