izpis_h1_title_alt

An analysis of the role of culture in ethical consumer behaviour in Russia and Slovenia : master's thesis
ID Vorobyeva, Darina (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vorobyeva1639-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, Russia, culture, ethics, business morality, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Vorobyeva]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 65, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-70487 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22534374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2403
Število prenosov:324
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza vloge kulture v etičnem vedenju porabnikov v Rusiji in Sloveniji
Ključne besede:Slovenija, Rusija, kultura, etika, poslovna morala, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj