izpis_h1_title_alt

Vpliv igrifikacije spletnih anket na vpletenost respondentov : magistrsko delo
ID Matevski, Darijan (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/matevski1338-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, tržne raziskave, igre, motiviranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Matevski]
Leto izida:2014
Št. strani:III, 88, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-70484 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22099942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1107
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The influence of gamification of online surveys on respondents' engagement
Ključne besede:marketing, market research, games, motivation, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj