izpis_h1_title_alt

Uporaba sodobnih orodij trženja od ust do ust : primeri dobrih praks in priporočila za izboljšave
ID Palme, Nataša (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/palme1304-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, tipi, medosebni odnosi, vrednotenje, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Palme]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-70479 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:39.138
COBISS.SI-ID:22044390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1126
Število prenosov:144
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The use of contemporary word of mouth marketing tools: examples of good practice and recommendations for improvement
Ključne besede:marketing, communications, business communication, types, interpersonal relations, valuation, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj