izpis_h1_title_alt

Impulzivno nakupovanje kot lajšanje problema izbire generacije Y : diplomsko delo
ID Ažman, Ajda (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/azman1430.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, izbira, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Ažman]
Leto izida:2014
Št. strani:I, 27, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-70453 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:22161382 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2643
Število prenosov:142
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, choice, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj