izpis_h1_title_alt

Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci : magistrsko delo
ID Smrekar, Mojca (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/smrekar1295-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, raziskave, international comparisons, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Smrekar]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 74, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-70346 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:22042086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:993
Število prenosov:140
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Slovenian-based brand equity of Soča valley
Ključne besede:tourism, tourist geography, trademarks, marketing, business communication, research, mednarodne primerjave, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj