izpis_h1_title_alt

Segmentation as a form of social reproduction of inequalities in times of inclusive education in tertiary education in Slovenia
Gaber, Slavko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2257/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Demand for egalitarian public instruction, from its beginnings, has been seen not as a means of reduction or eradication of social inequalities but rather as a means of social reproduction. Almost no one had any doubt in the belief that children from lower classes of society should do worst than the ones from upper classes. The “natural order” should be in favour of such a state of affaires.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:socialna neenakost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:Linz, Pädagogische Akademie des Bundes
Št. strani:89-102
Število ogledov:278
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:social inequality

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj