Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
ID
Jazbec, Saša
(
Avtor
),
ID
Lipavic Oštir, Alja
(
Avtor
),
ID
Pižorn, Karmen
(
Avtor
),
ID
Dagarin Fojkar, Mateja
(
Avtor
),
ID
Pevec Semec, Katica
(
Avtor
),
ID
Šečerov, Neva
(
Avtor
),
ID
Brumen, Mihaela
(
Avtor
),
ID
Ulčnik, Natalija
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/1421/
Galerija slik
Izvleček
Zgodnje učenje tujih jezikov je zelo koristno in vpliva ugodno tudi na kasnejše učenje tujih jezikov, kar potrjujejo številne raziskave (glej seznam priporočenih virov za zgodnje učenje). Ne glede na to, kateri jezik je obvezni prvi tuji jezik, je to obdobje pomembno za ustvarjanje ugodnih okoliščin za kasnejšo večjezičnost. Hkrati je zgodnje učenje tujih jezikov tudi ena izmed prioritet evropske jezikovne politike, ki ji z reformami šolstva sledi že vrsta držav (npr. Anglija, Avstrija, Italija, Nemčija, Poljska, Hrvaška).
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
izobraževanje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Zavod RS za šolstvo
Leto izida:
2010
PID:
20.500.12556/RUL-69957
DOI:
978-961-234-920-2
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
4095
Število prenosov:
320
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Neznan jezik
Ključne besede:
multilinguism
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj