izpis_h1_title_alt

Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
ID Jazbec, Saša (Avtor), ID Lipavic Oštir, Alja (Avtor), ID Pižorn, Karmen (Avtor), ID Dagarin Fojkar, Mateja (Avtor), ID Pevec Semec, Katica (Avtor), ID Šečerov, Neva (Avtor), ID Brumen, Mihaela (Avtor), ID Ulčnik, Natalija (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1421/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Zgodnje učenje tujih jezikov je zelo koristno in vpliva ugodno tudi na kasnejše učenje tujih jezikov, kar potrjujejo številne raziskave (glej seznam priporočenih virov za zgodnje učenje). Ne glede na to, kateri jezik je obvezni prvi tuji jezik, je to obdobje pomembno za ustvarjanje ugodnih okoliščin za kasnejšo večjezičnost. Hkrati je zgodnje učenje tujih jezikov tudi ena izmed prioritet evropske jezikovne politike, ki ji z reformami šolstva sledi že vrsta držav (npr. Anglija, Avstrija, Italija, Nemčija, Poljska, Hrvaška).

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:izobraževanje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:Zavod RS za šolstvo
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/RUL-69957 Povezava se odpre v novem oknu
DOI:978-961-234-920-2 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:4095
Število prenosov:320
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:multilinguism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj