izpis_h1_title_alt

Pot v večjezičnost - zgodnje učenje tujih jezikov v 1. VIO osnovne šole. Zgledi CLIL-a
ID Jazbec, Saša (Author), ID Lipavic Oštir, Alja (Author), ID Pižorn, Karmen (Author), ID Dagarin Fojkar, Mateja (Author), ID Pevec Semec, Katica (Author), ID Šečerov, Neva (Author), ID Brumen, Mihaela (Author), ID Ulčnik, Natalija (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/1421/ This link opens in a new window

Abstract
Zgodnje učenje tujih jezikov je zelo koristno in vpliva ugodno tudi na kasnejše učenje tujih jezikov, kar potrjujejo številne raziskave (glej seznam priporočenih virov za zgodnje učenje). Ne glede na to, kateri jezik je obvezni prvi tuji jezik, je to obdobje pomembno za ustvarjanje ugodnih okoliščin za kasnejšo večjezičnost. Hkrati je zgodnje učenje tujih jezikov tudi ena izmed prioritet evropske jezikovne politike, ki ji z reformami šolstva sledi že vrsta držav (npr. Anglija, Avstrija, Italija, Nemčija, Poljska, Hrvaška).

Language:Unknown
Keywords:izobraževanje
Work type:Not categorized
Organization:PEF - Faculty of Education
Publisher:Zavod RS za šolstvo
Year:2010
PID:20.500.12556/RUL-69957 This link opens in a new window
DOI:978-961-234-920-2 This link opens in a new window
Publication date in RUL:10.07.2015
Views:4107
Downloads:321
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Unknown
Keywords:multilinguism

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back