izpis_h1_title_alt

Plesno ustvarjanje v pedagoškem konceptu Reggio Emilia
ID Dragoš, Matija (Avtor), ID Kosmatin Fras, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Grigillo, Dejan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Geršak, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/464/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek osvetli pomen plesnega izražanja v pedagoškem konceptu Reggio Emilia in predstavi plesno vzgojo kot del celostnega učenja, ki pozitivno vpliva na vsa področja otrokovega razvoja, tj.: na čustveno-socialno, kognitivno in psihomotorično. V prispevku predstavimo vzporednice med Malaguzzijevo teorijo o »100 jezikih« otroškega izražanja, Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligenc in Glasserjevo teorijo o štirih temeljnih človekovih potrebah. Omenjene teorije povežemo s cilji plesne vzgoje v vrtcu. Dotaknemo se pozitivnih učinkov izražanja skozi gib: razvijanje ustvarjalnosti, nebesedne komunikacije med otroki in otrokom ter vzgojiteljem, uporabo vseh čutil, izražanje čustev in razpoloženja, ozaveščanje telesa in spodbujanje različnih oblik izražanja. Vse to so pomembni temelji pedagoškega koncepta Reggio Emilia, katerega temeljno izhodišče je otrok.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:kinestetično učenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2009
Založnik:Pedagoška fakulteta
Št. strani:151-159
Številčenje:2009
PID:20.500.12556/RUL-69917 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1806
Število prenosov:169
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Dance creativity in the Reggio Emilia pedagogical concept
Izvleček:
The article highlights the importance of dance performance in the Reggio Emilia pedagogical concept and introduces the dance education as part of the comprehensive learning that has a positive impact on every area of the child's development, i.e. the social and emotional, the cognitive and the psychomotoric one. In the article the parallels are drawn between Malaguzzi's theory on 100 languages of the child's expression, Gardner's theory on multiple intelligences and Glasser's theory on four basic human needs. The mentioned theories are linked to the objectives of the dance education in the kindergarten. Positive impacts of expressing through a move are referred to: developing creativity, non-verbal communication among children and between a child and an adult, use of all senses, expressing emotions and moods, raising physical awareness and fostering different forms of expression. The above mentioned are all important foundations of the Reggio Emilia pedagogical concept, the starting point of which is a child.

Ključne besede:kinesthetic learning

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj